Sunday, March 23, 2008

Like a child..

"分开才知道分不开
在世界尽头眼泪偷偷掉下来
原来在爱情里我像个小孩
越亲爱越理所当然
却忘了紧紧拥抱你的爱
我当时为何不明白
分开才知道分不开
在世界尽头眼泪偷偷掉下来
原来在爱情里我像个小孩
越亲爱越理所当然
却忘了紧紧拥抱你的爱
我觉得自己好失败
我好失败"
~ Its a song by 元卫觉醒, 像个小孩 (Like a child)... its just like me... in the aspect of love, i'm like a child. Naive. The music video of this song is posted too. refer to my Mar 19 post ~

No comments: